Milana neskutečné čtyři dny na Katlově s novým osobákem!

Milan se tentokrát vydal na výpravu s kamarádem Tomášem, který má svůj vlastní tým se svou manželkou Katom Fish Team. Tomáš oslovil Milana, jestli s ním nechce jet v červenci na jezero Katlov.

Z volných míst jsme vybrali číslo jedenáct, které se nachází hned vedle asi nejlepšího místa, kterým je číslo deset. Zarezervovali jsme na dobu čtvrtek až neděle, ale co se nestalo, den před odjezdem se uvolnila desítka a tak jsme během chvilky přebookovali na tohle nej místo na jezeře. Ve čtvrtek jsme dorazili k jezeru v cca 11:00 hod., nejdříve jsme museli vše nanosit do lodě, jelikož místa jsou dostupná pouze po vodě a to díky hlavně místním chatařům, kteří dělají návštěvníkům občas problémy, což už je taková ta česká klasika…

Vsadil jsem na zákrm ve dvou variantách a to z pelet LKBaits SpiceShrimp a RecordCarpCorn a návnady stejné příchutě vždy obalené ve stejné pastě. Zkusil jsem jednu novinku a to že jsem na jeden prut jako návnadu použil 30mm boilies, které jsem provrtal a odlehčil korkem, tak aby se návnada nad dnem tročku hýbala. Samozřejmě jsem ji obalil do pasty SpiceShrimp. První den jsme žádný záběr neudělali a jediné co jsem vytáhl, byl pahejl malého stromku. První ryba mi zabrala hned první noc okolo jedné a váha šupináče byla 14,1kg. Měl jsem z ní samozřejmě radost, ale na druhou stranu bylo i malé zklamání, že je jen o 100g lehčí než můj dosavadní osobák z maďarského Pölöske. Úspěšnou nástrahou bylo boilies Spiceshrimp. Druhý den jsme žádnou rybu dopoledne ani odpoledne neudělali, vzhledem i k tomu, že hned vpravo od nás byla malá pláž, kam se místní chataři chodili koupat, jelikož skoro po celou dobu naší návštěvy panovala šílená vedra. Na další rybu jsem si musel počkat až do osmé večerní, kdy jsem vytáhl krásného lysce s váhou 11kg. Nebyl nějak velký, ale krásně stavěný. A úspěšná nástraha opět Spiceshrimp, což mě přesvědčilo k tomu, že i na ostatní pruty jsem na něj vsadil. Na jeden prut jsem ale dal jen úplně samotnou 18mm kuličku SpiceShrimpu, kterou jsem opět obalil v pastě, ke které jsem po zavezení přikrmil i hrstí stejného boilies. A v jednu v noci se právě rozjel tento prut, dle tahu mi bylo jasné, že kapr je větší a tak jsme s Tomem vyrazili zdolávat na vodu, po asi 30 minutovém zdolávání se nám podařilo kapra podebrat a bylo mi jasné, že ke břehu vezu svůj nový osobák. A bylo tomu tak! Váha krásného šupináče po odečtení vážícího saku byla 19,5kg!!! Proběhlo focení, po kterém plný adrenalinu jsem nemohl usnout a zabral jsem až okolo čtvrté ranní, ale hned za 15 minut mě opět probudil hlásič, opět hurá na vodu a zdolán další šupináč tentokrát s váhou 14kg, který zabral opět na 18mm Spiceshrimp! Neskutečná noc, na kterou budu vzpomínat, sice jsem byl nevyspalý, ale za to neskutečně šťastný!

Následující den jsme udělali změnu míst, své pruty jsem posunul více doleva, tak abych Tomáše tolik nezavíral a i on se dočkal ryby. A to se také splnilo, když večer okolo šesté zdolal dva kapry 10,5kg a 11,8kg a to nám ještě jeden spadl kousek od lodě. Ten večer se konečně po vedrech pořádně rozpršelo, což asi také rozhýbalo ryby. Po odfocení dvou Tomášových kaprů se najednou rozjel můj úplně levý prut, který celou výpravu mlčel. Vzhledem k tomu, že nad námi byla velká bouřka, rozhodl jsem se pro zdolávání z mola, jelikož jsem nechtěl riskovat výjezd na vodu a setkání s bleskem. Po asi třicetiminutovém zdolávání jsem uviděl obrovskou ploutev a bylo mi jasné, že kapr bude atakovat opět můj osobák, což se nakonec potvrdilo a opět posunutí osobáku na 19,8kg!!!

Před námi byla poslední noc a vzhledem k tomu, jak se to večer rozjezdilo, tak jsme byli plni očekávání. Ale nakonec to bylo úplně obráceně a byli jsme bez záběru. Až ráno jsme měli díky Tomášovu prutu budíček okolo šesté a Tomáš vytáhl na rozloučenou kapra 12,8kg!

Závěrem jediné, byla to neskutečná výprava, na kterou nikdy nezapomenu a díky Tomášovi za skvělou týmovou práci a už se těším na příští rok na říjen, kdy si to tam zopakujeme.

Odkaz na video z výpravy:

Zde kompletní fotografie z výpravy: