Parádní výprava Milana a Toma na maďarské jezero Ecsed!

Na začátku května vyrazil Milan s Tomášem do Maďarska na jezero Ecsed. Cesta probíhala v pohodě a kluci v pořádku dorazili dle plánu. Po příjezdu je čekalo uvítání od majitelů pivem a slivovicí. Následně se vyrazili na lovné místo číslo 6. Kluci nevěděli co od jezera čekat, měli nastudováno spousty videí na YouTube a i dost informaci od jiných návštěvníků.

Jezero je nádherné, ale je plné popadaných stromů, řas a proto chytání zde není jednoduché a záběr neznamená úspěch, o čemž se kluci přesvědčili. Dle informací, které měli bylo jasné že musí být co neblíže u prutů, tak aby jej mohli popadnout a hned couvat na louku, tak aby rybě nedali šanci zajet do stromů…

Kluci nachytali hodně kaprů, kteří zde jsou díky své velikosti ploutví opravdoví bojovníci. Celkem ulovili dvacet kaprů a největšího chytil Tom o váze 22,5 Kg. Milan měl předposlední den na prutu a kousek od podběráků možná dosud životní rybu, ale bohužel nakonec mu spadla z háčku a přišel o ní… To ale nic nezměnilo na úspěchu výpravy, kterou si kluci užili, což si můžete přečíst níže, kde jsou nakopírovány jednotlivé dny, jak je kluci popisovali na svých Facebookových stránkách.

A určitě stojí za to si prohlédnout fotogalerii…:-)

Ecsédi Vég- tó den první: Cesta proběhla v pohodě a se dvěma zastávkama jsme sem dorazili za 7 hodin…🚐 Následovalo přivítání od majitelů, dezinfekce člunu, podložky, podběráku a pak desinfekce i nás…🥃🍻😉 Voda prozkoumána a co vám budeme vyprávět nádherná voda, což je vidět z fotografií…📸🤩 Teď už vše připraveno na noc a uvidíme. Kontakt s rybou už byl, když Tom chytil cejna…🐟🤩 Tak držte palce a uvidíme…🎣🍀🐟🤩📸 Konec hlášení…

Ecsédi Vég- tó den druhý: Noc probíhala v poklidu, ale v 1:30 přichází Milanovi první jízda. Rybu úspěšně zdolal a váha ukázala 8kg. Krásný “Sazan”.
Já jsem měl přes noc 3 záběry, ale bohužel jsem se kapra nedočkal a byli to opět cejni.
Ráno po snídani dostávám další záběr a opět náš slizoun😉
Změnil jsem nástrahu a taktiku krmení a odvezl prut na stejné místo. Cca po půl hodině přichází záběr…Bohužel nemůžu nic dělat, protože na druhém konci byl “rozjetý vlak”. Ryba mi zajela do vázky a háček bohužel vypověděl službu…😢
Zklamaný se vracím, měním háček a mažu zpět na stejný flek.
Do hodiny přichází záběr a tentokrát už rybu úspěšně navádím do podběráku. Mohutný šupík s váhou 14kg.
Celý den na nás praží☀️(ve stínu 30stupňů).
Těsně před večeří, když už byly klobásy v grilu, dostávám další záběr. Po velkém boji, kdy jsem nedostal ani centimetr zadarmo, podebírám dalšího šupíka 12kg.
Před setměním jsme pruty převezli a budeme čekat na další noc.
Mějte se přátelé🤝💪🏻🙏🏻, konec hlášení🫡🎣🦊

Ecsédi Vég- tó den třetí: Brzká ranní směna a tři kapři se nechali vyfotit…🎣🐟🐟🐟 Já zvítězil nad dvěma kapry a Tomáš nad jedním, ale stál za to, protože vážil 22,5 Kg👏👏👏, což byl součet mých dvou🙈😅. Jinak počasí celý den jasno a vedro 🥵. Přes den jsme pak oba měli po záběru, ale v obou případech vyhrála ryba a utekla do místní džungle vázek…🤷‍♂️ Díky ranní šichtě jsme měli i pozdní snídani, ale za to pořádnou…🍳🥓, teď už se na grilu COBB pečou dva fláky krkovičky k večeři. Jinak jsme hledali nová místa, odpočívali a teď už jsou návnady na svých místech a uvidíme co přinese dnešní noc…🎣🍀🐟🤩📸 konec hlášení…😉

Ecsédi Vég- tó den čtvrtý: kolem 24h přichází Milanovi záběr na prut, který mu tam ležel den a půl. Bohužel mu ryba spadla. Mě přichází záběr ve 2h, ale bohužel, ryba mi zajela do stromu a tam háček vyklepala. Stejná písnička se odehrála i o půl čtvrté, kdy se mi rozjel prut z nového místa🤔 Není snadné zde rybu zdolat🤷, protože stromy jsou snad opravdu všude🥵
Ale makáme i v noci a nevzdáváme se💪🏻
Ráno v 6h přichází další jízda a tu už se mi podařilo proměnit. Menší šupík s váhou 12kg.
Jen co jsme rybu odfotili a pustili zpět, přichází další záběr a opět boj o každý centimetr, kdy se ryba snaží dostat do úkrytu. Tentokrát se jí to nedaří a já podebírám dlouhého “Sazana” s váhou 14,5kg🤝
Přes den se změnil tlak, začalo lehce pršet a ryba přestala spolupracovat. V 15h měl Milan jízdu, kterou neproměnil…no a když ryby nežerou, tak my ano🍗🐥🤣
Uvidíme co přinese dnešní noc. Pruty jsou na svých místech. Konec hlášení🫡

Ecsédi Vég- tó den pátý: Než začnu dnešním dnem, tak ještě musím doplnit, že včera jsem si udělal osobák candáta 85cm, který mi zabral na tygří ořech…🙈 A teď už k dnešku, začnu nocí 🌠, kdy jsme poprvé byli úplně bez záběru, možná to bylo i tím, že v noci hodně lovili sumci…🤷‍♂️ Ale o to víc jsme měli záběrů dnes přes den…🎣 Začalo to hned dopoledne Tomovým 🐟8Kg, pak mě přišel první lysec výpravy 🐟 14Kg, pak nás ryby nechali najíst a po 15:00 hod. jsme během chvilky měli oba záběr, Tomáš kapra 🐟10Kg a já opět lysce a zase 🐟14Kg… Během dne se mi ještě podařilo chytit prvního amerického sumečka a cejna, a tím se tu asi snažím odchytit všechny druhy ryb, co tu plavou…🤣 Pak nás nechaly ryby sníst výborné jitrnice a teď zabrala Tomovi jikernačka s váhou 🐟12Kg… Také jsme dnes o pár ryb přišli ve vázkách, ale to tady tak je…🤷‍♂️ Ale i tak pohoda a uvidíme co přinese dnešní noc… 🙏 Konec hlášení…🎣🍀🐟🤩📸

Ecsédi Vég- tó den šestý: v noci mi přišly dva záběry jeden menší šupík 7kg a jednu rybu jsem ztratil v džungli. Milanovi bohužel pruty mlčely. Na jeho místě opět lovili sumci🤔.
Ráno jsme se hezky nadlábli a Milan dostal záběr…bohužel o rybu přišel. Pak se mu povedl jeden cejn. Já měl po obědě také záběr, ale ryba byla nekompromisní🌲🌲🌲.
Navečer Milanovi přichází záběr a v podběráku mu parkuje šupík s váhou 17,7kg.💪🏻
Půl hodiny na to přichází záběr i mě. Když jsem pod člunem viděl 💯🔝 lysce…nevěřil jsem😱. Váha se zastavila na 21kg💪🏻. To je prostě sen🙏🏻
Převozili jsme všechny pruty a uvidíme, jak nás ryby nechají vyspat😴
Přidáváme i další fotky naší džungle🌲🐢
Konec hlášení🤝

Ecsédi Vég- tó den sedmý – předposlední: Noc byla opět pro nás oba dva bez záběru, ale hned v půl šesté nás vzbudil Tomáše příposlech a podařilo se mu dostat do podložky lysce 🐟 13Kg a pak v 11:00 hod. ještě zdolal šupináče 🐟 14,5 Kg s neskutečnými nejen prsními ploutvemi. Vůbec ploutve zdejších kaprů jsou obrovské, teda spíš neuvěřitelné…🙃 O několik kaprů jsme dnes také přišli ve vázkách a mě osobně se vůbec dnes nedařilo až na jednoho cejna…🤷‍♂️ A vše jsem si to dnes “vyžral” až do konce, jelikož teď večer po večerní grilovačce jsem ztratil obrovského kapra, určitě atakujícího dvacetikilogramovou hranici…😕 A o tom ta rybařina také je a občas to není jen o radosti…Dnes jsme s Tomem natočili i povídání o naší výpravě pro Fox International, které bude brzy na jeho YouTube kanále, tak sledujte…😉 Dnes nás čeká poslední noc na tomhle krásném jezeře a uvidíme jaká bude, poslední tři jsme vyšli bohužel naprázdno…🤷‍♂️ Tak držte palce a ještě jednou díky za vaši podporu a spousty zpráv. 👏🤝😉 Děkujeme… M&T

Ecsédi Vég- tó last night: naše poslední noc na tomto krásném jezeře byla zajímavá. Ryba byla aktivní a čekali jsme, co se bude dít🤔
Ve 22:30 mi přichází první záběr, ale bohužel rybu jsem nezastavil ani neotočil, takže víte kde skončila…🌲🌲🌲
Milanovi přichází záběr lehce po půlnoci, ale odehrává se stejný příběh jako u mě🥵🌲🤷🏼‍♂️
Ve 3:00 dostávám opět jízdu na stejný prut a tentokrát vše klaplo jak mělo a já jsem dostal do podběráku “Sazana” 109 cm/15,8 kg💪🏻🐋
Poslední záběr naší výpravy přichází s rozedněním🌤️
Rybu úspěšně zdolávám, ikdyž jsem jí musel tahat ze třech vázek, tak se na mě konečně usmálo štěstí🍀
Po půl hodině podebírám lysce s váhou 19,9 kg. “Dvacka” to není☝🏻, kousek prostě chyběl🤷🏼‍♂️, ale to vůbec nevadí, protože ta ryba je neskutečná tečka za naší úspěšnou výpravou🙌🏻💪🏻
Domů jsme dorazili v pořádku a ještě jednou přátelé, kamarádi a prostě vy všichni, co jste nám drželi palce…MOC DĚKUJEME za vše🤝❤️‍🔥🎣
Konec hlášení z týdenní maďarské výpravy🫡
Mějte se fajn, užívejte nádherné chvíle u vody a hlavně “Ať Vám to jezdí”🐟🙏🏻🤝